dijous, 17 de setembre del 2015

TUTORIA: Canvia la forma de veure el món i veuràs que el món canvia.




Pigmalió, antic rei de Xipre i escultor, va crear una bella escultura que va anomenar Galatea i se’n va enamorar bojament. Pigmalió desitjava amb totes les seves forces que Galatea tingués vida i pogués ser la seva dona. Els déus el van escoltar, van complir els seus desitjos i van poder ser feliços junts. Així, va sorgir l’efecte Pigmalió.
El resum del significat de l’efecte Pigmalió és que si tu creus en que algú arribarà a comportar-se d’una manera concreta o farà alguna cosa concreta, l’estaràs influenciant i ajudant perquè ho aconsegueixi. Pigmalió va aconseguir que Galatea es convertís en una dona.
1. Creiem.
2. Per creure hem de confiar en que ho faré i tenir molta paciència.
3. El meu voltant em diu que faig les coses bé, que saben que ho faré, que quan ho faci m'ho passaré molt bé, que tot és fàcil i a més em recorda el que m'agrada.
“Quan canvies la forma de veure el món, el món que veus canvia”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada