diumenge, 28 de gener del 2018

CANÇÓ: ANAÏS VILA, Em perdo.



Avui m’he perdut en tu 
i m’he vist plorar. 
M’he descobert l’orgull 
i m’ha anat trencant el son, els ulls i el buit 
se m’ha instal·lat a recer dels meus plaers 
on tant t’he apropat. 
Potser és que ara m’he fet gran 
i he perdut la llum, el gest, el to i el gust de saber que 

tu m’has vist tremolar 
i amb tu m’he aixoplugat. 
Per tu he previst l’enllà, 
però en realitat busquem llocs on no hem estat. 

Avui he perdut la veu 
quan ens hem mirat. 
He abraçat el que era meu 
i hem anat trencant el temps, la nit i el fred 
se m’ha instal·lat als plecs d’entre els meus dits 
on tant t’he apropat. 
Potser és que ara ens hem fet grans 
i ens hem conegut la pell, l’endins i puc saber que 
tu m’has vist tremolar
i amb tu m’he aixoplugat.
Per tu he previst l’enllà,
però en realitat busquem llocs on no hem estat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada