dissabte, 8 d’octubre del 2011

Llibertat de poder escollir el meu futur.



Pep Guardiola:
"Ells em veuen com un rang superior al seu... que procuro que no sigui així, perquè al final si treballes amb gent i no hi ha aquestes complicitats de tocar-se, d'estar amb ells, és absurd...
No hi ha dia que no pensi que demà me'n vaig, en els llocs en els que un dirigeix, algú ha d'estar amb la idea que demà se'n pot anar i que tinc la llibertat de poder escollir el meu futur. Això dels contractes i d'estar molt temps lligats i a disgust i que has de seguir estant, m'agobia.
Sóc incapaç de planificar alguna cosa a més temps de mig any o un any em canso... el més meravellós de la meva professió és imaginar el partit que passarà demà, somiar el que passarà, somiar això, planejar el dia abans com fer-ho i transmetre-ho a gent com tu, fer-ho ara es ara el motor de la meva professió.
Si allò que ha passat i que he aconseguit transmetre a la meva gent durant el partit, està passant o no està succeint, aquest és el moment de més plenitud i quan no està succeint és que t'havie equivocat.
L'eina més educativa que he tingut, ha estat a partir de l'esport. He acceptat la derrota, a aprendre que l'altre és millor, a aixecar-me... al final m'he de relacionar."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada